پیامک عاشقانه

پیامک عاشقانه

----------------------------------------------

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

 نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم . . .

----------------------------------------------

تو اگه پاییز زردی          واسه من بهار سبزی

تو اگه هوای سردی       واسه من همیشه گرمی

تو اگه ابر سیاهی        واسه من ابر بهاری

تو اگه دشت گناهی     واسه من یه بی گناهی

تو اگه غرق نیازی         واسه من یه بی نیازی

تو اگه رفیق راهی      واسه من یه تکیه گاهی...

----------------------------------------------

چرا دنیا چرا دنیا ، منو می خوای تک و تنها

همش هم گریه ی بارون شدم هم سایه ی ابرا

دلم غمگینه غمگینه ، غروبای غم انگیزه

چرا باید بشم خیره ، به اشکایی که می ریزه

----------------------------------------------

ديروز تا به امروز پر از فاصله شد

عمر من و تو بگذشت و همه اش خاطره شد

با خاطره ها نتوان رفت به تاراج قديم

ليكن حاصل عمر همين خاطره هاست

----------------------------------------------

گل يخ در زمستان تو هستم

اثير ناز چشمان تو هستن

مرا پرپر نكن اي دوست زيرا

كه من مشتاق ديدار تو هستم

----------------------------------------------

من همانم كه اگر دوست مرا ياد كند

به صفاي قدمش ديده خود فرش كنم

----------------------------------------------

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم . . .

----------------------------------------------

پیش هم بودن اگر دیروزها لطفی نداشت

ارزش دیروز را امروز باور میکنیم . . .

----------------------------------------------

هر که در سینه دلی داشت به دلـداری داد

دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز




:: موضوعات مرتبط: پیامک عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: پیامک عاشقانه , یامهدی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : جعفر قاسمی
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: